01:00 | يكشنبه 30 ارديبهشت 1403
Research Analysis Debriefing Day

برچسب:

رئیس جمهور

تهدیدی جدی برای کریپتو در ایالات متحده
دولت ایالات متحده با پیشنهاد لایحه جدیدی قصد دارد بخشی از هزینه توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل و شبکه برق‌رسانی این کشور را با اعمال مالیات بر بخش ارز‌های دیجیتال تأمین کند؛ موضوعی که می‌تواند کل صنعت کریپتو را تحت تأثیر قرار دهد.
حقوقی ها صف خرید را سنگین تر کنند
این کارشناس بازار سرمایه گفت: تنها راه برای بهبود بازار سرمایه، حمایت حقوقی هاست. حقوقی‌ها باید صف‌های خرید را سنگین‌تر کرده و عرضه نکنند.
«رییس دولت سیزدهم» به بازار کد مثبت داد
آقای رییسی همواره از بازارسرمایه حمایت کرده است. ایشان تنها نامزد ریاست جمهوری بود که از بورس تهران بازدید داشت و این موضوع حاکی از توجه رییس جمهور آینده به بازار سرمایه است.
تکمیل زنجیره فولاد مانع خام فروشی این محصول شد
رئیس جمهور با اشاره به افتتاح طرح های بسیار مهم صنعتی و معدنی در هفتاد و نهمین هفته از افتتاح طرح های ملی کشور، گفت: افتتاح ۴۰ هزار میلیارد تومان طرح در یک روز و در یک استان نشانگر توانمندی ملت، برنامه ریزی دولت و کارآمدی دولت و ملت است که در سخت ترین شرایط جنگ اقتصادی مهمترین پروژه ها را به ثمر رسانده اند.
  گزینه های احتمالی بنیاد شهید و وزارت تعاون در دولت رئیسی
نماد برتر - رسانه‌های حامی ایثارگران، کارگران، کارفرمایان و بازنشستگان ،گزینه های احتمالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و ریاست سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران دولت سید ابراهیم رئیسی را نام بردند.
ثبت نام برای مسکن ملی از هفته آینده
نماد برتر - بنا بر اعلام معاون وزیر راه و شهرسازی، دور جدید ثبت نام برای واحدهای اقدام ملی مسکن از هفته آینده آغاز می‌شود.
کووید 19 در راه فضا!
نماد برتر - چین در تلاش برای رقابت با ایستگاه فضایی بین‌المللی با موفقیت اولین بخش اصلی ایستگاه فضایی خود را در مدار نزدیک زمین پرتاب کرد.
وال استریت جان گرفت!
نماد برتر - بیشتر شاخص های مهم بورس وال استریت در آستانه ثبت رکوردهای جدید قرار گرفتند.
ریزش جهانی، به دلیل کرونای هندی
نماد برتر - نگرانی از گسترش گونه هندی کرونا به جهان، بورس های مختلف را فرو ریخت.
تاثیر قیمت طلا بر روی بیت‌کوین
نماد برتر - تحلیلگران می گویند تلاش هفته گذشته اونس طلا برای عبور از مرز ۱۸۰۰ دلار که پیش از این شکسته شده بود، می تواند کمک کند این فلز ارزشمند به بالای مرز ۱۹۰۰ دلار بازگردد.
طرح بایدن بورس آمریکا را زمین زد
نماد برتر- شاخص های مهم بورس وال استریت در واکنش به طرح جدید دولت بایدن ریزش کردند.
کودتای ارزی به سبک عثمانی!
نماد برتر - رئیس جمهور ترکیه از کشورهای عضو گروه دی-هشت خواست تا در مبادلات تجاری دوجانبه، ارزهای ملی را جایگزین کنند.
نوبخت برای همسان سازی حقوق قول داد!
نماد برتر - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت برنامه و بودجه گفت: کسانیکه تحت پوشش نظام مدیریت خدمات کشوری هستند قانون متناسب سازی و همسان سازی را باقوت برای آنها درسال ۱۴۰۰ اجرا خواهیم کرد.
مجهولی به نام «سهام عدالت»
نماد برتر - یکی از فعالان و کارشناسان مرتبط به سهام عدالت به تشریح مباحثی شفاف پیرامون این سهام پرداخت.
برنامه‌های تأمین و توزیع کالاهای اساسی تصویب شد
در دویست و چهارمین جلسه ستاد هماهنگی اقتصادی دولت به ریاست حسن روحانی رئیس جمهور، گزارش «وضعیت تأمین و توزیع کالاهای اساسی و ضروری مردم در ماه‌های پایانی سال ۱۳۹۹ و برنامه سال ۱۴۰۰» ارائه شد.